سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
پنجره
معمولا دوست خوبی هستم و اگه شما خودتون بخواین می تونم براتون دوست خوبی باشم!
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 24
کل بازدید : 161064
کل یادداشتها ها : 74
خبر مایه

موسیقی


یا لطیف

از چند روز پیش تو فکر بودم که یه مطلب بنویسم و جور کنم واسه 22 بهمن که بذارم اینجا...نمی دونم چرا...اصلا نمی شد.آخر گفتم بیام اینجا بشینم هر چیزی که به فکرم اومد بنویسم.البته نه هر چرت و پرتی.چیزی که به درد بخور باشه...

خیلی دلم می خواد انقلاب رو یه جور قشنگ توصیف کنم...اما فکر می کنم.می بینم مگر انقلاب با اون همه گستردگی قابل توصیفه...اصلا انقلاب چی بود؟؟؟

 از اول از فریاد اعتراض شخصی به ظلم و جور آن زمان شروع شد...از فریاد روح خدا...و به دنبال اون هم فریاد های دیگری که از ته دل کشیده میشد...فریاد الله اکبر...انگار دیگه نمی تونستند تحمل کنند...عجب حال و هوایی بوده...و جوانه های عشق بوده که با خون شهدای انقلاب آرام آرام رو به آسمان خدا بالا می رفته...انقلاب ما تجلی عشق و ایثار انسان های آزاده و فداکار بود.نه انقلاب سیاسی و نه انقلاب کمونیستی و نه هیچ چیز دیگر...و همانطور که امام گفتند:((من به پشتوانه ی این ملت دولت تعیین می کنم!!))

اما ...چیز دیگری هم بود...امام زمان...امام زمان پشتیبان ملت ایران بودند...چه چیزی بالاتر از این...؟چه چیزی از این بالاتر برای پیروزی یک ملت آزاده...؟انقلاب ما انقلاب عشاق بود...انقلاب ما انفجار نور بود...

اللهم عجل لولیک الفرج...

--------------------------------

پ.ن:تبریک...!!!

پ.ن:با نوای وبلاگ آبجی طاهره خیلی حال کردم.واقعا قشنگ بود.پیشنهاد می کنم اگر گوش نکردین حتما یه سر به وبلاگشون بزنین بشنوین.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ