سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
پنجره
معمولا دوست خوبی هستم و اگه شما خودتون بخواین می تونم براتون دوست خوبی باشم!
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 15
کل بازدید : 160469
کل یادداشتها ها : 74
خبر مایه

موسیقی


یا لطیف...

این روزها همه از عید می نویسند...از جنوب...از خاطرات...

من هم می نویسم...لحظه ی تحویل سال را در شاهچراغ بودم...و احساس نزدیکی خاصی به همه داشتم...به یاد همه بودم و به یاد همه اشک ریختم و خواندم یا مقلب القلوب و الابصار را...خواندم دعای توسل را و خواندم یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و استشفعنا را...و دلم را همانجا جا گذاشتم و آمدم...همان دل بی قرار را...

اما... دلم چند تکه شده است...تکه ای از آن هم در جنوب جا مانده است...تکه ای پیش غریب الغربا...ضامن آهو...و نمی دانم چه کنم...

بهتر است بگذارم چند تکه بماند...شاید اینگونه بهتر باشد...

-------------------------------------------------------

رضوان عزیزم چند روز پیش منو دعوت کرد به موج سواری با احادیث!با اینکه دیر شده اما خب.اجابت می کنم:

-روزگار دنیا روز عمل است نه حساب و قیامت روز حساب است نه عمل.امام علی(علیه السلام)

پس بیشتر مواظب رفتارمون باشیم!هو شاهد و ناظر!

-هر وقت مردم به گناه تازه ای آلوده شوند،خداوند آن ها را به بلای تازه ای دچار می نماید.امام رضا(علیه السلام)

پس یادمون باشه این خودمون هستیم که باعث به وجود آمدن بلاها می شیم!

-آن ها که بدون شناخت امام زمانشان از دنیا بروند،در حقیقت به مرگ زمان جاهلیت در کفر و گمراهی از دنیا رفته اند.پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)

اللهم عجل لولیک الفرج!

-کسی که از دنیا به پاداش آخرت روی آورد ،از چیزی بی مقدار به امری ارزشمند روی آورده است.امام سجاد(علیه السلام)

---------------------------------------------

از سر دلتنگی:آسمان سربی رنگ...من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ...می پرد مرغ نگاهم تا اوج...وای باران پر مرغان نگاهم را شست...وای باران باران!شیشه ی پنجره را باران شست...از دل کوچکم اما چه کسی نقش تو را خواهد شست...؟*

*:به محض اینکه این شعر رو برام فرستادند به هر کسی دم دستم بود اس ام اس کردم!خیلی قشنگه!عاشقش شدم!

--------------------------------------------------------

امروز پنجره ی من یک ساله شد!یک سال گذشت!به همین زودی!یادش بخیر.پارسال بود که با چه ذوق و شوقی اینجا رو ساختم!و اسمش رو انتخاب کردم...

باز کن پنجره را!من تورا خواهم برد.به سر رود خروشان حیات.آب این رود به سرچشمه نمی گردد باز.بهتر آن است که غفلت نکنیم از آغاز!

پنجره ی من!تولدت مبارک!

--------------------------------------------------------

امسال می خوام سالمو یه طور دیگه شروع کنم...دعام کنید...

--------------------------------------------------------

حرف آخر:ما خاک پای شهدا...






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ