سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
پنجره
معمولا دوست خوبی هستم و اگه شما خودتون بخواین می تونم براتون دوست خوبی باشم!
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 15
کل بازدید : 160464
کل یادداشتها ها : 74
خبر مایه

موسیقی


ای کاش می شد بخوانی   آوازی از جنس باران

 ای کاش می شد بگویی  از جنگل و کوهساران

آن وقت شاید درختان  پیراهن نو بپوشند

دلتنگی آسمان را   با مهربانی بنوشند

آن وقت پروانه ها با  گلبوته ها هم زیبانند.

گنجشکها می توانند  با مهربانی بخوانند

سر چشمه های سخاوت  می جوشد ار دامن کوه

در سایه روشنایی   گم می شود رنج و اندوه

ای ابرای آنکه داری  در سینه ات جویباران

ای کاش می شد بخوانی  آوازی از جنس باران

 

کلبه احزان:

ای کاش می‏شد بخوانی

آوازی از جنس باران

تا پر شود دل ز پاکی

همچون گل از چشمه‏ساران

ای کاش می‏شد بمانی

در انتظار سواران

تا از عدالت جهان را

سازند همچون بهاران

ای کاش پایان پذیرد

آغاز پیر جماران

تا پرچم عدل مهدی

برخیزد از دست یاران

یامین:

ای کاش می شد بخوانی آوازی از جنس باران 

آوازی از پرده ی گل در دستگاه هزاران

ای ساقی ای کاش روزی جامی ز چشمت بگیریم

تاثیر اشک بلورت سرمستی هوشیاران

ای کاش روی چو ماهت در آسمان دل ما

باشد نویدی برای افطار این روزه داران

خط شکن آواره:

ای کاش می شد بخوانی        آوازی از جنس باران!
ای کاش می شد بنالم            از دست انسان تباران!
ای کاش می شد بباری          بر زخم های سکوتم
ای کاش می آمدی تو            حتی اگر رفته بودم
 
ای کاش می گفتی با من         از مستی و می گساری
 
ای کاش من مرده بودم          با آرزوی خماری 
ای کاش کل وجودم              می باختم در قمارت
 
ای کاش می مردم اما           یک لحظه بودم کنارت
آتش زدی بر وجودم            ای کاش می شد بباری
هر وقت آتش گرفتم             رفتی ای ابر بهاری

آسمان:

ای کاش میشد بخوانی/آوازی از جنس باران/یا می‏شدی همرنگ دانه‏های باران / می‏آمدی به دیدار دوستان / رنگ می‏زدی بر قلب مردمان / پاک می‏کردی درد و رنج و تفرقه / بر جوی می‏دادی کینه‏ها

آبجی معصومه(شیدای بینشون):

ای کاش بگذاری ببارم

چون ابر در دشت فراقت

آن گاه بشنوی آوازم

شاید که دهی وصالم

پرستوی مهاجر:

ای کاش می توانستم آن اشکهایی که از روی عاشقی می ریزی را با همین دستانم از روی گونه های نازنینت پاک کنم
 صدای گریه هایت صدای است که در اعماق دلم می پیچد و دلم را به درد می آورد .

   ============================================

سلام.از همه دوستای خوبم که به من لطف کردن ممنونم:داداش خوبم کلبه احزان  یامین عزیز،خط شکن آواره گل،آبجی معصومه جونم،پرستوی مهاجرمهربون، آسمان عزیز.صبا خانوم هم قرار بود روش فکر کنه که دیگه من آپ کردم!

 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ